Monday, January 4, 2010

Hari Pertama Kerja Tahun 2010

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Hari ini 4/1/2010 adalah permulaan hari bekerja ku setelah bercuti sakan seminggu.

Aku lewat sikit sampai di pejabat kerana menghantar anak aku kerumah Nenek Amaliah, anak aku tumpang dia pergi sekolah yang sama SMPRZ Pelabuhan Klang.

Jalan hari ini tak jem, mungkin kerana ramai bapa dan emak cuti sebab hantar anak-anak ke sekolah.

Sampai dipejabat aku tengok ada surat panggilan mesyuarat di atas meja aku untuk hadir kemesyuarat pada 31/12/2009, dah lewat sebab aku bercuti pada tarikh tersebut. Mesyuarat tersebut ialah mengenai pertandingan Dam Aji Grand Prix sempena perasmian PAMWNS pad bulan MAC nanti, (sepatutnya yang hadir bahagian sukan kerana tajuk mesyuarat ini memang kena sangat dengan bahagian sukan, nanti bila ditanya masa mesyuarat boleh jawab terus dengan tepat).

Aku pasal dam aji manalah tau sangat tapi aku dah menunaikan fardhu haji akhir tahun 2003.

Jadi tiadalah wakil yang hadir, tunggu ajelah borang penyertaan yang akan dihantar bila-bila masa atau tunggu panggilan mesyuarat kali kedua tak tahu bila.

Wasallam.

No comments:

Post a Comment