Tuesday, April 13, 2010

KRITERIUM SHAH ALAM 2010

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Pada 11 April 2010 Kejohanan Lumba Basikal Kriterium Shah Alam bagi merebut Piala Datuk Bandar Shah Alam telah dijalankan di sekitar Tasik Shah Alam. Y.Bhg. Dato' Mazalan Mohd Noor, Datuk Bandar Shah Alam telah sudi menyampaikan hadiah.

Sebanyak 16 kategori mengikut umur dipertandingkan dan disertai oleh semua persatuan Lumba Basikal seluruh Negara, Sarawak dan Solo Indonesia. Ketua Komisar Saudara Zulaihi Seri dari Sarawak.

Photoshot Sekitar persiapan tempat permulaan dan penamat pada malam 10 April 2010.

Kerja-kerja menaikkan Pintu Gerbang MULA/TAMAT
Kerja-kerja memasang khemah VIP Dua unit khemah untuk Pelumba siap didirikan Kerja-kerja memasang karpet di khemah VIP Pintu Gerbang MULA/TAMAT siap didirikan Kerja-kerja menghias khemah VIP Rehat setelah siap memasang dan menghias semua peralatan Staff Keraian berbincang mengenai peralatan yang telah di pasang
Rakaman Gambar semasa kejohanan berlangsung.

Bendera Selangor dipasang 3/4 tiang dihadapan Syed Bistro Plaza Alam Sentral Pandangan laluan tempat MULA/TAMAT Pandangan di hadapan khemah VIP Khemah Urusetia dan Pendaftaran Pandangan khemah rehat Pelumba Kedudukan khemah Kecemasan dan Perubatan Pandangan dari Khemah VIP Lead Car di hadapan khemah Urusetia Mohd Zonis Mokhtar Pegawai Teknikal PLBS Khemah Pegawai Teknikal Bersedia di garisan permulaan Kategori Remaja bersedia untuk berlumba Kategori Tertutup Shah Alam sebagaimana kehendak Datuk Bandar Shah Alam tidaklah mengecewakan, ada juga pesertanya walaupun ciput aje Dari kiri Mohd Ariffin Saleh (Pen. Setiausaha PLBS) Zulaihi Hj Seri (Ketua Komisar) Mohd Nasir Mokhtar (AJK PLBS) Uncle (MSN Selangor) Ahmad Nazali Talib (Jurulatih MTB Kebangsaan)
Juara keseluruhan telah dimenangi oleh Pasukan Lumba Basikal Terengganu.

Wasallamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

No comments:

Post a Comment