Wednesday, December 2, 2009

Panggilan Pagi dan Erti Persahabatan

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Pagi ni jam 7.43 aku dapat miss cal dari istriku AINI dari Tanjung Malim,
bertanya khabar, aku maklumkan sahabat aku semasa di Undang-undang Mohd Isa Puta dan Istrinya telah dimasukkan ke DEMC Seksyen 9, Shah Alam kerana Kencing Manis dan istrinya Fibroid (kurang darah)

Semasa aku melawat istri dan beliau, keadaannya masih sehat dan beliau minta kalau kena bisul jangan lambat ke hospital/klinik kalau sesiapa yang ada kencing manisla
lagi kena cepat dapatkan rawatan, aku dimaklumkan oleh beliau mungkin kakinya yang
kiri akan dipotong sehingga paras buku lali untuk mengelakkan jangkitan kuman merebak ke atas.

Kasihan dia sekeluarga, anak-anaknya masih bersekolah lagi, bantulah dia wahai kawan-kawan yang mampu membantu atau menghulurkan bantuan.

Wasallam.

No comments:

Post a Comment