Monday, November 30, 2009

Ibu, Ibu, Ibu engkaulah Ratu hatiku




Assalamualikum wrh wbkt.

Memang sudah rutin aku setiap pagi selepas balik dari solat subuh di masjid mesti singgah umah emak untuk ziarah dia dan tanya dia nak bantuan ape, Emak sakit seminggu sebelum sambutan Eidul Adha 1430H sekarangpun belum sihat lagi, tido masih di kerusi sebab tak boleh baring, nafasnya semput, dah tak boleh guna inhaller sebab tekak dah mengecut, gas inhaller ni rupanya boleh mengecutkan saluran pernafasan pesakit athma.

Balik kerja nanti aku mesti jenguk mak lagi, Kakak aku tolong jaga emak, malam dia tidor temankan mak, kesian suami dia tidor sorang-sorang kat umah.

Aku belum lagi dapat tidor temankan mak, sebab umah akupun takde orang lelaki sebab istri aku gi belajor lagi di UPSI Tanjung Malim, tidor sorang-sorang gak aku. Aku berdoa semoga mak cepat sembuh dan kakak aku boleh balik tidor kat umah dia.

Wasallam.

No comments:

Post a Comment