Monday, November 16, 2009

Pembuka Tirai

Assalamualikum,

Alhamdulillah pertama kali aku mengisi blog aku yang baru disiapkan,
terima kasih pada puspasari yang tolong creatkan blog ni.

Buat permulaan kira ok gak, tak tau nak isikan ape maklumat yang berguna untuk para blogger sekelian.

Pertama aku dah masukkan waktu solat mengikut kawasan.

hari ni aku tak makan tengahari, asik minum kopi arabica dengan susu kambing aje.

nak cuba kopi tu sedap gak, boleh hubungi aku melalui email: bjt8878@yahoo.com
atau cal 013-3822427 bila-bila dan dimana saje.

Malamni lepas maghrib aku nak g umah Tuan Imam 2 masjid kg pendamar, Cikgu Zulkifli Mahfudz sebab dia nak g menunaikan haji bersama isteri dan kakaknya. Saya doakan semoga selamat berangkat dan selamat kembali ke tanah air dan semoga mendapat haji yang mabrur,

Bila sampai musim orang g haji ni, rasenya teringin lagi nak gi.

No comments:

Post a Comment